מה עושים עם כאב גב תחתון בצד ימין?

להתמודד עם כאבי גב זה מסוג אותם הדברים שאיש לא מאחל לעצמו. אנחנו שומעים על זה מאחרים ואז, ביום בהיר אחר, כאשר גם אנחנו מרגישים כאב גב תחתון בצד ימין, אנחנו מבינים כמה זה נורא. בבת אחת ובלי שום הודעה מראש כל תנועה הופכת להיות קשה. הכול כואב ולמעשה, יש גם אנשים שפשוט ירגישו שהם לא יכולים לזוז. אתם מרגישים סוג של כאב באזור הגב התחתון בצד ימין? תוהים מה אפשר לעשות בנידון? אתם לא לבד. יש היום שלל פתרונות למצבים של כאבים בגב התחתון או באזורים אחרים של הגב. לכן, אם יש לכם אופציה לנסות פתרונות שונים וכך להקל על הכאב, איפה כאן הדילמה? 

איך בוחרים טיפול במצב של כאב גב תחתון בצד ימין? 

אם אתם מרגישים כאב חד מאוד וקשה בגב התחתון בצד ימין, ברור שלא תוכלו לחכות. כאב גב תחתון בצד ימין זה לא משהו שאפשר להתעלם ממנו או לחיות איתו ככה סתם. לכן חשוב לעשות משהו, וכדאי לדעת שיש היום שלל פתרונות מגוונים. למשל, אתם יכולים לנסות סוגים שונים של פתרונות טבעיים לצד מכשירים שונים שיכולים לשפר את המצב. אתם יכולים, כמובן, גם לעשות שימוש בכל מיני סוגים של תכשירים או תרופות, כך שחשוב מאוד לבדוק כל מקרה לגופו. אין ספק שבכל מה שקשור לטיפולים בכאבים בגב התחתון בצד ימין כדאי יהיה ללכת מהקל אל הכבד. כלומר, רצוי לנסות תחילה טיפול פחות אגרסיבי כדי להבין האם הוא מתאים לכם והאם אין צורך בטיפול רציני יותר. 

האפשרות של התערבות כירורגית 

במצבים שבהם שום דבר לא עוזר, ברור מדוע אנשים חושבים גם על ניתוחים. חשוב להבין שבין אם מדובר על כאב גב תחתון בצד ימין ובין אם מדובר על כאבים באזורים אחרים בגב, התערבות כירורגית זה לא עניין פשוט. יש לכך השלכות לא קלות וההתאוששות גם לוקחת זמן. מצד שני, יש גם אנשים אופציה כזאת עזרה להם מאוד ולכן כל מקרה צריך להיבדק לגופו. 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
דילוג לתוכן